Tüm kullanıcılar
üyelik işlemlerini gerçekleştirdikleri anda şatış sözleşmesini okuduklarını ve
onayladıklarını kabul etmiş sayılırlar.
Satış Sözleşmesi
HAMBEZ ile Müşteri arasındaki Sanal Ortamda Satış
Sözleşmesidir.
Madde - 1
Is bu sözleşmenin konusu, satıcının, alıcıya satısını yaptıı, aşaıda
nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satısı ve teslimi ile ilgili
olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanunun; Mesafeli
Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereince
tarafların hak ve yükümlülüklerinin kapsamaktadır.
Madde - 2
SATICI BILGILERI
HAMBEZ BIÇAK VE AKSESUARLARI
Adres : Merkezefendi Denizli
Madde - 3
ALICI BILGILERI
Tüm üyeler:HAMBEZ Firmasının e-ticaret mağazası HAMBEZ'e üye
olup alışveriş yapan tüm alıcılar. (Bundan sonra alıcı veya müşteri olarak
anılacaktır).
Madde - 4
SÖZLESME KONUSU VE ÜRÜN BILGILERI:
Mal/Ürün veya Hizmetin; Türü, Miktarı, Marka/Modeli, Rengi, Adedi, Satış Bedeli
ve Ödeme Sekli, sitede belirtildiği gibi olup, bu vaatler alıcıya bildirilmeden
değişiklik gösterebilmektedir.
Madde - 5
GENEL HÜKÜMLER
5.1 - ALICI, Madde 4te belirtilen sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri,
satış fiyatı ve ödeme sekli ile teslimata ilişkin tüm ön bilgileri okuyup bilgi
sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan
eder.
5.2 - Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi asmamak koşulu ile her
bir ürün için alicinin yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak ön bilgiler
içinde açıklanan süre içinde alici veya gösterdiği adresteki kişi veya kuruluşa
teslim edilir.
5.3 - Sözleşme konusu ürün, alıcıdan başka bir kişi veya kuruluşa teslim
edilecek ise, teslim edilecek kişi veya kurulusun teslimatı kabul etmemesinden
dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.
5.4 " SATICI , sözlesme konusu ürünün saglam, eksiksiz, sipariste
belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanim kilavuzlari
ile birlikte teslim edilmesinden sorumludur.
5.5 - Sözlesme konusu ürünün teslimati için is bu sözlesmenin elektronik
ortamda onaylanmis olmasi ve satis bedelinin alicinin tercih ettigi ödeme sekli
ile ödenmis olmasi sarttir. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka
kayitlarinda iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülügünden kurtulmus
kabul edilir.
5.6 - Ürünün tesliminden sonra aliciya ait kredi kartinin alicinin kusurundan
kaynaklanmayan bir sekilde yetkisiz kisilerce haksiz veya hukuka aykiri olarak
kullanilmasi nedeni ile ilgili banka veya finans kurulusun ürün bedelini SATICI
ya ödememesi halinde, ALICI kendisi veya satis sözlesmesinde belirttigi kisi
veya kuruma teslim edilmis olan ürünü 3 isgünü içinde SATICI ya göndermek
zorundadir. Böyle bir durumda nakliye giderleri aliciya aittir.
5.7 - SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti,
ulasimin kesilmesi gibi olaganüstü durumlar nedeni ile sözlesme konusu ürünü
süresi içinde teslim edemez ise, durumu aliciya bildirmekle yükümlüdür. Bu
takdirde alici siparisinin iptal edilmesini, sözlesme konusu ürünün varsa
emsali ile degistirilmesini, ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun
ortadan kalkmasina kadar ertelenmesi haklarindan birini kullanabilir. Alicinin
siparisi iptal etmesi halinde, SATICI 7 gün içinde aliciya ait kredi karti
fisinin iptali ve ilgili tutarin alicinin hesabina iade edilmesi konusunda
ilgili banka nezdinde girisimde bulunur ve yapilan islem elektronik posta
araciligi ile ALICIya bildirilir. Böyle bir durumda ilgili bankadan kaynaklanan
gecikmelerden dolayi SATICI sorumlu tutulamaz.
5.8 - ALICI ve/veya ALICInin teslimat yapilmasi istedigi kisi ve/veya kurumlara
teslim edilmis olan ürünlerin arizali veya bozuk olmasi durumunda, garanti
sartlari içinde gerekli onarim veya degistirme isleminin yapilmasi için ilgili
ürün veya ürünler SATICIya, ALICI tarafinin teslim aldigi tarihten baslayarak 7
gün içinde gönderilir ve nakliye giderleri SATICI tarafindan karsilanir. Böyle
bir durumda 7 günlük sürenin dolmasi halinde, ALICI teslim almis oldugu ürünü
ilgili servisine götürmek zorundadir.
5.9- Is bu sözlesme, alici tarafindan elektronik olarak
onaylandiktan(üyelik gerçeklestirikdikten sonra)
................................ adresine ulastirildiktan sonra geçerlilik
kazanir.
Madde - 6
CAYMA HAKKI:
Alici, sözlesme konusu ürürünün kendisine veya gösterdigi adresteki
kisi/kurulusa tesliminden itibaren yedi (7) gün içinde cayma hakkina sahiptir.
Cayma hakkinin kullanilabilmesi için bu süre içinde SATICIya faks veya
elektronik posta ile bildirimde bulunulmasi ve ürünün 7. madde hükümleri çerçevesinde
kullanilmamis ve ambalajinin zarar görmemis olmasi sarttir. Bu hakkin
kullanilmasi halinde, 3. kisiye veya Aliciya teslim edilen ürünün SATICIya
gönderildigine dair kargo teslim tutanagi örnegi ile satis faturasi aslinin
iadesi zorunludur. Bu belgelerin ulasmasini takip eden 7 gün içinde ürün
bedelinin ALICInin kredi karti hesabina iade edilmesi için SATICI ilgili banka
nezdinde girisimde bulunur. Ürün bedelinin iadesinde banka tarafindaki
aksakliklardan dolayi SATICI sorumlu tutulamaz. Satış faturasinin aslinin
gönderilmemesi durumunda katma deger vergisi ve varsa diger yasal yükümlülükler
iade edilmez. Cayma hakki nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli ALICIya
aittir. Ayrica, niteligi itibariyla iade edilemeyecek ürünler, tek kullanimlik
ürünler, kopyalanabilir yazilim ve programlar, hizli bozulan veya son kullanim
tarihi geçen ürünler için cayma hakki kullanılamaz. Her türlü yazilim ve
programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler, Bilgisayar ve kirtasiye sarf malzemeleri
(toner, kartus, serit v.b) ve Hür türlü kozmetik ürünlerinde cayma hakkinin
kullanilmasi, ürünün ambalajinin açilmamis, bozulmamis ve ürünün kullanilmamis
olmasi sartina baglidir.
Madde - 7
YETKİLİ MAHKEME:
Is bu sözlesmenin uygulanmasinda, Sanayi ve Ticaret Bakanliginca ilan edilen degere
kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile ALICInin veya SATICInin yerlesim yerindeki
TÜKETICI MAHKEMELERI yetkilidir. Siparisin elektronik ortamda onaylanmasi
durumunda, ALICI is bu sözlesmenin tüm hükümlerini kabul etmis sayilir